Raquel Ines Peltzer

Enlace Research Gate: https://www.researchgate.net/profile/Raquel-Peltzer

Peltzer, R. I., Conde, K., Biscarra, M. A., Lichtenberger, A., & Cremonte, M. (2017). Broadening the evidence for the theory of planned behavior: predicting heavy episodic drinking in argentinean female and male youth. Salud y drogas, 17(2), 159-167.

Peltzer, R. I., Lichtenberger, A., Conde, K. N., & Cremonte, M. (2017). Propiedades Psicométricas del Cuestionario de Expectativas hacia el Consumo de Alcohol en Adultos Jóvenes de la Argentina. Acta Colombiana de Psicologia 20(1).

Peltzer, R. I., Brandariz, R. A., Biscarra, M. A., Santángelo, P., Conde, K. N., & Cremonte, M. (2013). Predictores de la intención de consumo intensivo episódico de alcohol en adolescentes. Temas em Psicologia 21(1):183-192

Peltzer, R. I., Mariana, C., Clotilde, U., Jorge, U., Romina, B., & Karina, C. (2012). Alcohol expectancies, binge drinking and alcohol-related injuries in University students. Injury prevention, 18(Suppl 1), A171-A172.

Peltzer, R., Cremonte, M., Ubeda, C., & Ledesma, R. (2010). Drinking and driving, and alcohol drinking patterns in Argentinean drivers. Injury Prevention, 16(Suppl 1), A126-A126.

Investigadora UNMdP

Mar del Plata,